Testépítő fájdalom a könyökízületben


testépítő fájdalom a könyökízületben

Search for: Könyöksérülés — sokadjára Még a nagy Akhilleusznak is volt gyenge pontja — miért pont én lennék kivétel? Remélem, néhány ezer év múlva már rólam lesz elnevezve ez a piszkosul sérülékeny ízület. Most, hogy lerokkantam, már könnyen okoskodok, és adok tanácsokat a hozzám hasonló hülyéknek.

testépítő fájdalom a könyökízületben

Mit ne csinálj, ha sérülékeny a könyököd? Elég nagy a sérülésveszély már közepes súlynál is.

testépítő fájdalom a könyökízületben

Nálam 72 kiló tette testépítő fájdalom a könyökízületben a kaput: reccsenés, és vége az edzésnek. Igyekezz melegen tartani a könyöködet. Ha csak nincs 40 fok, maradjon rajtad a hosszú ujjú öltözék.

testépítő fájdalom a könyökízületben

Ezek a kenőcsök fokozzák a vérkeringést, és ugyancsak csökkentik valamelyest a sérülés kockázatát. Ilyen például a szűknyomás, a lenyomás csigán, vagy esetleg a lórúgás. Kerüld a koponyatörőt, és az összes fekve, ülve végezhető nyújtást.

Mi a teendő, ha már sikeresen lesérültél? A fokozottabb vérkeringés miatt nem mindig érezzük, hogy mekkora a baj, és sokszor még fájdalommal is végigcsináljuk a programot.

A gyulladás csökkentésének érdekében azonnal meg kell kezdeni a könyökízület hűtését.

testépítő fájdalom a könyökízületben

A C-vitamin napi adagja 10 gramm fölé is mehet, és ne sajnáld a kalciumot, magnéziumot, valamint az ízületvédőket a könyökízület sarka fáj. Ha van olyan gyakorlat, aminek végzése nem okoz fájdalmat, ne hagyj ki edzést.

Meggyorsítod ezzel a rehabilitációt is.

  1. Sérülések a testépítésben
  2. Teniszkönyök, könyökfájdalom
  3. Teniszkönyök gyógyítása, kezelése Mi a teniszkönyök?

Most, 11 nappal a sérülésem után érzem úgy, hogy talán még nap, és képes leszek nyomógyakorlatokat végezni. A tricepsznyújtás ülve, franciarúddal nevű gyakorlatot pedig elfelejtem örökre, és lecserélem szűknyomásra. Ha hasonló helyzetben vagy, cselekedj te is így, és ne kísértsd a balszerencsét.

testépítő fájdalom a könyökízületben